Santa lucia

27 juni 2019 - Santa Lucia, Italië

Vanmorgen al voor acht uur uit de veren. In de zon is het eigenlijk al te warm en we ontbijten daarom ook in de schaduw van de camper. Eerst nog even broodjes halen en geld pinnen. We doen rustig aan en zetten nog even koffie. We lozen nog even ons afvalwater en vullen de schoon watertank met vers water. Het doel is vandaag de plaats Santa Lucia, deze plek is ons getipt door Richard en Anita. Onderweg nog even een supermarkt bezocht en daar vind Agnes zowaar een kousje voor onze gaslamp in een verloren schap bij de kassa. Dit lag al zo lang in de winkel dat de prijs er in lires nog op stond vermeld (2.000) lire. Het kousje blijkt te passen en nu hebben we ‘ s avonds weer licht ! De camping is Santa Lucia is groot en het strand is vlakbij. Ook hier is een zwembad. We parkeren en gaan direct naar het strand om een verfrissende duik te nemen. Het water is heerlijk en de zee is erg kalm. Later die middag springen we nog even in het zwembad. We luieren en lezen nog wat en gaan uit eten in het centrum. Er valt verder niet zoveel te beleven, geen winkels en alleen maar restaurants . Hebben lekker gegeten maar voor ons gevoel iets te ‘luxe’. Weer een heel andere keuken dan gisteravond.

morgen willen we een grot bezoeken op een uurtje rijden naar het zuiden. Eerst nog even genieten van een perfecte zomeravond !

4819141D-7F37-48DE-B07B-8AE824C77079Heerlijke zee

15389D2B-1231-4B1C-AA84-2DBF2AE7733F