De westkust

1 juli 2019 - Nodigheddu, Italië

Zondagmorgen besloten om het binnenland eens te verkennen en een route te rijden die eindigt aan de westkust. Wat opvalt zijn de goede wegen , geen gaten en mooi strak asfalt. Ook is het erg rustig. De natuur en het landschap is mooi maar wel erg draag. Slecht een keer zijn we een meertje tegengekomen. Hier zien we ook een bord met hotel/restaurant. Daar lunchen we warm. De keus is beperkt. We kuieren daarna verder en zien de temperatuur oplopen tot 37,5 graden! . Een echte prairie wind poeh! Blijven rijden dan valt het wel mee.

Aangekomen bij de kust vinden we een hele mooie camperplaats vlak aan zee. Ik moest inchecken bij een oude man die tot mijn verbazing erg goed Duits sprak! We zetten de camper neer en nemen direct een duik in zee, en ook even snorkelen natuurlijk. We eten bij de camper en later die avond wandelen we nog wat en eten een ijsje bij de bar aan het strand. Er is hier nauwelijks bereik met de telefoon en de wifi doet het niet. De eigenaar vertelde mij dat er morgen een monteur voor de WiFi langskomt. We doen nog een spelletje en drinken nog wat en gaan dan onder uhhh..laken ☺️

45142286-0855-45CD-B4EA-3633C9CA3D88

Effe lunchen